Pracownicy portalu FixYa, traktującego m.in. o mobilnym sprzęcie, opublikowali raport, w którym opisali po pięć najpopularniejszych problemów, z jakimi borykają się właściciele iPhone’a 4S, Samsunga Galaxy S III oraz Nokii Lumii 900.
Raport został opracowany w oparciu o dane pochodzące od 25 milionów użytkowników na całym świecie, przy współpracy z około 650 000 ekspertami.
5 najczęstszych problemów z iPhone’em 4S:
- żywotność baterii – 45%;
- błąd podczas łączenia się z Wi-Fi – 20%;
- połączenie Bluetooth – 15%;
- problemy z Siri – 10%;
- inne – 10%.
5 najczęstszych problemów z Samsungiem Galaxy S III:
- zawodny mikrofon – 50%;
- żywotność baterii – 15%;
- przegrzewanie się – 15%;
- problemy z połączeniem sieciowym – 10%;
- inne – 10%.
5 najczęstszych problemów z Nokią Lumia 900:
- przebarwiony ekran – 25%;
- przycisk od aparatu – 20%;
- problemy ze znalezieniem aplikacji – 20%;
- żywotność baterii – 20%;
- inne – 15%.
Które z powyższych problemów wydają się być najbardziej odwodzące od zakupu danego smartfona? Poważnie wygląda sprawa z przebarwieniami w Lumii, a także przegrzewanie się SGS III. Trudno jednak uzasadnić zgłaszane problemy z Bluetoothem w iPhonie 4S, ale raport został przygotowany w oparciu o napływające dane, więc należy mu wierzyć.
Z kompletnym raportem można zapoznać się poprzez wskazany adres.