Na co najczęściej skarżą się użytkownicy iPhone’a 4S, Galaxy S III oraz Lumii 900?

Paweł 10 lipca 2012 0

Pracownicy portalu FixYa, traktującego m.in. o mobilnym sprzęcie, opublikowali raport, w którym opisali po pięć najpopularniejszych problemów, z jakimi borykają się właściciele iPhone’a 4S, Samsunga Galaxy S III oraz Nokii Lumii 900.



Raport został opracowany w oparciu o dane pochodzące od 25 milionów użytkowników na całym świecie, przy współpracy z około 650 000 ekspertami.

5 najczęstszych problemów z iPhone’em 4S:

  • żywotność baterii – 45%;
  • błąd podczas łączenia się z Wi-Fi – 20%;
  • połączenie Bluetooth – 15%;
  • problemy z Siri – 10%;
  • inne – 10%.

5 najczęstszych problemów z Samsungiem Galaxy S III:

  • zawodny mikrofon – 50%;
  • żywotność baterii – 15%;
  • przegrzewanie się – 15%;
  • problemy z połączeniem sieciowym – 10%;
  • inne – 10%.

5 najczęstszych problemów z Nokią Lumia 900:

  • przebarwiony ekran – 25%;
  • przycisk od aparatu – 20%;
  • problemy ze znalezieniem aplikacji – 20%;
  • żywotność baterii – 20%;
  • inne – 15%.

Które z powyższych problemów wydają się być najbardziej odwodzące od zakupu danego smartfona? Poważnie wygląda sprawa z przebarwieniami w Lumii, a także przegrzewanie się SGS III. Trudno jednak uzasadnić zgłaszane problemy z Bluetoothem w iPhonie 4S, ale raport został przygotowany w oparciu o napływające dane, więc należy mu wierzyć.

Z kompletnym raportem można zapoznać się poprzez wskazany adres.